סגור
  • אופניים
  • ציוד לרוכב
  • אביזרים לאופניים
  • חנויות אופניים
  • עולם התוכן
  • Gift Card
חיפוש
סינונים

החזרות ומשלוחים

ביטול עסקה על ידי המשתמש

 

  1. המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר למוצר חלופי באותו סכום, או לקבל זיכוי כספי כל זאת במידה וההודעה נמסרה בתוך שעה מרגע השלמת ההזמנה, ולפני שהמוצר נשלח. את הודעת הביטול יש למסור בטלפון בלבד למספר 1-800-30-44-30 . בנסיבות אלו יהיה המשתמש זכאי להחזרת תשלום במלואו.
  2. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר מביניהם. הודעה על הביטול תימסר בפקס/דוא"ל/דואר. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ₪ לפי הנמוך ביניהם, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
  3. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
  4. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.
  5. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.
  6. סייגים לזכות הביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
  7. החזר כספי יבוצע לאחר השבת המוצר באמצעות דואר ישראל או עצמאית למחסני החברה, רח' יוסף לוי 27, איזור התעשייה קרית ביאליק. מובהר כי במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם ו/או אי התאמה לא יהא המשתמש זכאי להחזר בגין דמי המשלוח ששולמו על ידו (ככל ששולמו). ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר - על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי הלקוח כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר למחסני החברה, רח' יוסף לוי 27, איזור התעשייה קרית ביאליק.
  8. החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה והפריט המוחזר.
  9. החלפת הפריט במוצר אחר כרוכה בדמי משלוח נוספים בהתאם לאופן השילוח הנבחר על ידי המשתמש.

 

אספקת המוצרים

  1. מצמן את מרוץ מתחייבת לספק את המוצרים שנרכשו באמצעות האתר לכתובת בישראל שיציין הלקוח בעת הזמנתו.
  2. שירותי השילוח יהיו באמצעות חברות שילוח.
  3. דמי המשלוח יתווספו למחיר הפריטים כפי שמצוין באתר.
  4. זמני האספקה של מוצרים הנמצאים במלאי הם לפי תנאים של דואר ישראל / חברת השילוח, במידה ולא סופק מוצר שהוזמן בתוך 14 ימי עסקים, רשאי המשתמש לבטל עסקה ולקבל החזר תשלום במלואו כולל דמי משלוח.
  5. במקרה של איחור או עיכוב הידועים מראש, נעשה את מירב המאמצים בכדי ליידע את הלקוח בדבר האיחור. מצמן את מרוץ איננה אחראית לכל מעשה ו / או מחדל של חברת השילוח, לרבות איחור בביצוע האספקה.
  6. במידה שגורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת בעלי האתר ו/או מפעיליו יעכבו ו/או ימנעו את קיום מכירת המוצרים ו/או השירותים, מכל סוג שהוא, באופן מלא או באופן חלקי, ובכל דרך שהיא, ו/או את אספקת המוצרים ו/או אספקת השירותים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, אם בשל פעולות איבה ו/או כל גורם של כוח עליון אחר ימנע ו/או ייפגע תהליך רכישת המוצרים ו/או השירותים בכל דרך שהיא, רשאים מנהלי האתר מטעמה של "מצמן את מרוץ" להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.