סגור
  • אופניים
  • ציוד לרוכב
  • אביזרים לאופניים
  • חנויות אופניים
  • עולם התוכן
  • Gift Card
חיפוש
סינונים

שימוש:

אופני הרים מסוג Specialized Rumor מיועדים לרכיבת שטח בשבילים טכניים ברמה קלה עד בינונית
בעלי מכשולים קלים אחיזת קרקע בינונית, שיפועים טכניים ותנאי מזג אוויר מגוונים
אופניים אלה אינם מיועדים לקפיצות בולדרים ,רכיבת רמפות, רכיבת מורד תלול או כל סגנון רכיבה אגרסיבי.

לפני הכל – אנו מזכירים כי בכל רכיבה חלה חובת חבישת קסדה תקניתשימוש באופניים בעבר למגבלות המוגדרות עלול לגרום נזק לשלדה ולחלקים העלולים לגרום
לפגיעה באופניים, ברוכב ו/או בסובבים אותם.

 

במוגדר בחוק, באופן  בו הקסדה מונחת על הראש ללא תזוזה לצדדים, לפנים
 או לאחור בעת תנועת ראש או מכה פתאומית ורצועות הראש אינן צמודות לצוואר
ולתנוכי האוזניים והצלבתן הינה במרחק לפחות 1 ס"מ מתחת לתנוך האוזן.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

לפני השימוש באופניים יש לקרוא בפירוט מדריך זה:

 

התאמת האופניים לרוכב:

מידת אופניים נכונה:
לווידוא מידת האופניים המתאימה עבורך יש לעמוד  עם נעליים בפישוק
ברוחב כתפיים מעל האופניים כאשר הצינור העליון ("רמה") ממוקם בין
רגליך וחרטום האוכף במרחק 1 ס"מ מגב התחתון.
בדיקה זו יש לעשות על משטח ישר. במידת שלדה נכונה המרחק האנכי
בין המפשעה לשלדה לא  יעלה או ירד מטווח של 3-4 ס"מ.

 

מיקום אוכף:
מיקום אוכף נכון הינו הכרחי לתחושת היציבות, שיווי המשקל
ויעילות הדיווש בכל תנאי הרכיבה, תוך שמירת בריאות מפרקי
הגפיים והגב.
למציאת הגובה הנכון של האוכף יש לשבת על האוכף, לסובב את
הדוושות לאחור על שהדוושה תמוקם בנקודה הרחוקה ביותר מהאוכף
כמצוין בציור משמאל. בנקודה זו נניח את עקב כף הרגל מעל ציר
הדוושה כך שנקבל מתיחה ישרה של מפרק הברך (ללא מאמץ).

בשלב זה, כאשר נדרוך מעל ציר הדוושה עם כריות כף הרגל תתקבל
זווית של כ 160 מעלות מאחורי מפרק הברך, בתנוחה המאפשרת
 דיווש יעיל והגעה יציבה בבטוחה לקרקע .
* מומלץ להתקין את האוכף במאוזן על מנת לחלק את משקל הגוף באופן שווה חלקו האחורי לחלקו הקדמי.
 * באופניים בהם מותקן אוכף בעל קפיצי בולמי שעשועים בחלקו האחורי, יש לעטוף את הקפיצים למניעת

    צביטת אצבעות הרוכב בשוגג או במקרה בו מותקן כיסא ילד אחורי בסמוך לאוכף.

 

מגבלות הוצאת מוט אוכף מהשלדה.

מוט האוכף של האופניים ניתן להרמה והכנס מחוץ/לתוך השלדה בהתאם
להגדרות היצרן.
שימו לב לכך שעל חלקו התחתון של מוט האוכף קיים סימון של קוו ציון
גובה המקסימלי אותו ניתן להוציא מחוץ לשלדה.  בחלק מהאופניים קיים גם
 חריר קטן בצינור הכיסא בשלדה תחת האוכף המסמן את עומק
המינימום בתוכו חייב להיות מותקן מוט האוכף.

סגירת חבק מוט האוכף:
צוואר צינור הכיסא, החלק בשלדה בו ממוקם מוט האוכף מאופיים כגוף
גלילי בעל חריץ בחלקו הקדמי או האחורי.  את חבק מוט האוכף בעל
צורת הטבעת הפתוחה וסגירת הבורג יש להתקין כך שחלקו הפתוח
 יהיה מעל החריץ האינטגרלי בצוואר צינור האוכף בשלדה. פעולה זו
תמנע היווצרות סדקים ופגיעה בשלדה.

 

 

טבלת עומס סגירת בורג חבק מוט אוכף:

 

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

5.1

45

 

חבק מוט אוכף - קוטר 30.9

מוצא צינור כיסא 

 Rumor, 

 

 

כידון / מוט כידון:
ניתן למקם את מוט הכידון את מוט הכידון בגבהים שונים.
ככלל-  אין להגביה את מוט הכידון לאורך צינור היגוי המזלג הקדמי
כך שגובה קצה חריר ההברגה של הבורג העליון של מוט הכידון יהיה
נמוך מקצהו העליון של מוט היגוי המזלג הקדמי.

הגבהת מוט הכידון מעל המותר עלולה לגרום לשחרור מוט הכידון
ממוט ההיגוי ולאיבוד שליטה באופן המסכן את הרוכב והסובבים.

 

טבלת עומסי סגירת ברגים - כידון ומוט כידון:

 

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

 

 

 

 

 מוט כידון

 

5.1

45

Allen 4mm

בכידון (4 ברגים)

מוט כידון אופני כביש/הרים

 Rumor, 

5.1

45

Allen 4mm

במוט היגוי המזלג

מוט כידון אופני כביש/הרים

 Rumor, 

 

 

 

 

כידון

 

4.5

40

 

ידיות הילוכים

כידון אופני הרים

 Rumor, 

4.5

40

 

ידיות מעצורים

כידון אופני הרים

 Rumor, 

5.1

45

 

מוט כידון (4 ברגים)

כידון אופני הרים

 Rumor, 

9

80

 

מוט כידון (2 ברגים)

כידון אופני הרים

 Rumor, 

 

שימוש נכון במערכת ההילוכים:
אופניכם מצוידים מערכת הילוכים משולבת – בעלת ידיות הילוכים על הכידון, מעביר הילוכים
 קדמי ומעביר הילוכים אחורי – אלה שולטים במיקום השרשרת המחברת בין גלגלי השיניים
הקדמיים בגלגל ההינע הקדמי  לבין גלגלי השיניים האחוריים בקסטת גלגלי השיניים במרכז הגלגל האחורי.

על הכידון – ידית הילוכים שמאל שולטת במעביר ההילוכים הקדמי
                  ידית ימין שולטת במעביר ההילוכים האחורי
בגלגל ההינע הקדמי:
גלגל השיניים הקטן מיעוד להילוכים קלים והתנגדות נמוכה בתנאי עומס גבוהים בעליות
גלגל השיניים הגדול מיעוד להילוכים "כבדים" והתנגדות גבוהה בתנאי עומס גבוהים במישורים וירידות  

 

בקסטת ההילוכים האחורית:
ככל שגלגל השיניים מאחור קטן יותר כך הוא מיועד לשימוש
להתנגדות גבוהה והשגת מהירות גבוהה יותר במישורים וירידות
 – בעוד שככל שגלגל השיניים מאחור גדול יותר כך הוא מיועד
לשימוש להתנגדות נמוכה במישורים ועליות להשגת דיווש רציף
במהירות נמוכה יחסית.

לקבלת דיווש יעיל  אנו נשאף לעבוד על שילוב הילוכים מתאים
אשר יחבר נכונה בין גודל גלגל השיניים מלפנים בהתאמה לגלגלי
השניים מלפנים – וללא יצירת הצלבת שרשרת, מצב בו משלבים
בין גלגל שיניים קדמי גדול לגלגלי שיניים אחוריים קטנים או גלגלי
שיניים קדמי קטן לגלגלי שיניים אחוריים גדולים.

 


הצלבת שרשרת אינה יעילה מבחינה מכאנית וגורמת לשחיקה מוגברת של גלגלי השיניים כמו גם מפרקי
חוליות השרשרת, עד כדי קריעת השרשרת – תופעה המחייבת תיקון ובמקרים קיצוניים אף עלולה לגרות
לנפילה מהאופנים.

תחזוקת שרשרת:
את השרשרת יש לשמן במידה בעזרת שמן שרשרת ייעודי ובמידה בה לא תצבור עודף שמן העלול
ללכלך את הרוכב כמו גם לחדור לחלקים אחרים באופניים לפגוע בתפקודם.
בתנאי יובש או רטיבות קיצוניים יש לנקות את השרשרת ולשמנה אחת ל8-10 שעות רכיבות, לספוג את
עודפי השמן מהשרשרת ולוודא שהשמן חדר לכל אחת מחוליות השרשרת.

תקינות שרשרת נבחנת באורכה וגמישותה:
אורך 12 חוליות שרשרת תקינות (בין פיני החיבור של החוליה ה-1 וה - 12 הינו 12 ס"מ בדיוק.
סטייה בת 2-3 מ"מ מאורך זה מעבר לפין החיצוני לחוליה ה 12 מעידה כי השרשרת שחוקה ובלויה ויש
להחליפה בשרשרת תקינה המתאימה למערכת ההילוכים ומספר ההילוכים באופניים – לשם כך היוועצו
במכונאי אופניים מקצועי ומנוסה. מומלץ להחליף שרשרת לאחר כ 2000 ק"מ רכיבה בהתאם למצבה.

 

 טבלת עומסי סגירת ברגים – מערכת הילוכים:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

7.9

70

Allen 5mm

 

מעביר הילוכים אחורי

 Rumor, 

4

35

 

בורג אלומיניום - אוזן אופני הרים

אוזן מעביר הילוכים אחורי

 Rumor, 

0.7

6

 

 

מוביל כבלים - צינור ראש

 Rumor, 

1.1

9.5

 

 

מוביל כבלים - ציר מרכזי

 Rumor, 

3.4

30

 

 

מוביל כבלים - צינור תחתון

 Rumor, 

4.5

40

 

 

ברגי חיבור מעביר קדמי לתושבת DMD

Rumor

 

מערכת המעצורים:
אופניכם מצוידים מערכת מעצורים - קדמי ואחורי.
על הכידון – ידית מעצור שמאל שולטת במעצור הקדמי.
                  ידית מעצור ימין שולטת במעצור האחורי.

בהתאם דגם: מצוידים אופניכם במעצורים מסוג מעצורי דיסק, או מעצורי V (אנכיים), או קשת מעצורי כביש.

                                                                     

באופן כללי יש להשתמש בשני המעצורים גם יחד ולהימנע משימוש במעצור אחורי או קדמי בלבד.
הדרך לעצירה נכונה היא בלימה איטית/מדורגת במעצור הקדמי בשילוב עם המעצור האחורי תוך משיכת
הגוף לאחור על מנת למנוע העברת משקל הגוף לפנים.
בסיבובים ופניות יש להימנע משימוש חד במעצור האחורי על מנת למנוע נעילת גלגל והחלקה על תוך הסיבוב.

בנוסף - בהתאם לדגם  שברשותכם ניתן לכוונון את מרחק ידיות המעצור מהכידון ולהתאימן למבנה
כף היד באופן המאפשר לכם להניח שתי אצבעות על ידית המעצור בעודכם מחזיקים בכידון ולהפעיל
 את המעצורים  בשליטה מלאה ללא מאמץ מעייף.

ברכיבת בתנאי תאורה חלשים  ובתנאי רטיבות יש להגדיל את טווח הבלימה פי 2 לפחות ממרחק/זמן
רגילים על מנת לאפשר מהירות תגובה המתאימה לתנאי הסביבה ובלימה בטוחה.
ברכיבה בתנאים רטובים בלאי רפידות המעצורים גבוה ומהיר לכן יש לבדוק אותם מידי שבוע ולהחליף
את הרפידות השחוקות טרם הן מאבדות מיעילותן – ולעשות זאת אצל בעל מקצוע מיומן ומקצועי.

 

טבלת עומסי סגירה – מעצורים:

 

עומס ב Nm

עומס ב LBS

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

9

80

Post mount תושבת קליפר  מעצור דיסק אחורי

Rumor

9

80

Post mount  תושבת קליפר מעצור דיסק קדמי

 Rumor, 

9

80

מכסה צינור היגוי מזלג

 Rumor, 

 

גלגלים:
גלגלי האופניים הם הקשר שלכם עם הקרקע ועליהם להיות תקינים, ישרים ובעלי אפשרות לפירוק
 והרכבה מהירים – בהתאם לכללים הבאים.
בכל ציר גלגל יש קצה בעל ידית שחרור מהיר שתפקידה הידוק ציר הגלגל למזלג הקדמי או לשלדה
ובצדו השני קצה ציר מתברג המתהדק אף הוא לחלקים הנ"ל.

                           

בסגירת ציר הגלגל ראשית יש למקם את הגלגל בתושבות המזלג או השלדה, לאחוז את ה קצה הציר
המתברג ולסובבו כלפי המזלג או השלדה עד כשדי הרגשת התנגדות לסובב אותו.
בשלב זה יש להחזיק את קצה הציר במקומו , להחזיק במקביל  את ידית הנעילה בצדו שני של ציר השחרור המהיר ולהרימה לאט ובהדרגה כלפי רגלי המזלג או השלדה כך שבסוף טווח התנועה של הידית כלפי מעלה
תתקבל נעילה מוחלטת של כלל ציר הגלגל ללא תזוזה ביחס לרגלי המזלג או השלדה.

יש לבדוק את איזון הגלגלים, גלגולם החלק ותקינותם בקביעות פעם ב 20 שעות רכיבה לפחות. לנקותם בקביעות במטלית יבשה ולוודא כי גוף החישוק ודפנותיו שלמים ונקיים מפגיעות, כמו גם רצועת החישוק הפנימית מותקנת במקומה. חישוק שחוק, בלוי או משומן עלול יפגום ביעילות הבלימה ולסכן את הרוכב והסובבים.

 

טבלת עומסי סגירת ברגים – גלגלים:

 

עומס ב Nm

עומס ב LBS

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

15

133

נאבה אחורית ציר 142x12

Rumor

29.5

261

גוף קסטה אחורית

 Rumor, 

29.5

261

Freewheel - פריילוף

 Rumor, 

 

 

צמיגים:
צמיגים תקינים מבטיחים רכיבה נעימה ובטוחה בתנאים שונים..
מידע על גודל הצמיג, מידותיו, כיוון הגלגול שלו וטווח
נפח האוויר המומלץ לרכיבה רשומים האופן ברור על
דופן הצמיג. יש לוודא כי הצמיג מנופח כדי הלחץ הדרוש,
ולבדוק באופן קבוע את שלמות הצמיג לשלילת חתכים, קרעים
ופגיעות העלולות למנוע את גלגולו התקין על הקרקע

 

 

פיות ניפוח – וונטילים:
קיימים שני סוגי פיות ניפוח (וונטילים)

 וונטיל מסוג שרדר הינו וונטיל עבה הזזה לוונטיל צמיד רכב.
לניפוח יש להצמיד את ראש המשאבה (בהתאם לסוג המשאבה) לוונטיל ולנפח.

וונטיל מסוג "פרסטה" הינו וונטיל צר בעל ראש מתברג.
לניפוח יש לשחרר מעט את ההברגה מבלי לנתק את הראש מגוף הוונטיל.
להצמיד את ראש המשאבה לוונטיל, לנפח ללחץ המתאים, לשחרר את ראש
המשאבה מהוונטיל ולהבריג את ראש הוונטיל חזרה לוונטיל.

 

בולמי זעזועים:
באופניים בעלי בולמי זעזועים בהם ניתן לכוון את עוצמת דחיסת הבולם מומלץ לבצע זאת בהתאם
להוראות היצרן ובכל מקרה לא מומלץ לכוונן את הבולם למצב הרך ביותר על מנת שלא להגיע
לסוף מהלך בלימת הזעזועים כמו גם לא למצב הקשה ביותר  - על מנת ליהנות משיכוך זעזועים נעים.

באופן כללי מומלץ לכוון את דחיסות הבולם עד כדי שקיעת הבולם תחת משקל הרוכב וציודו לכדי
 כ 25%  ממהלך התנועה המרבי של בוכנת הבולם הנעה כלפי מטה.

 

כיוונון בולם זעזועים אחורי מסוג Outosag יש ללחוץ ל 300PSI , לרכוב על האופניים כ 5 דקות עם הציוד האישי שאנחנו לוקחים בכל רכיבה _תיק, בקבוקים, ציוד חירום וכדומה, לעצור, להמשיך לשבת על האופניים וללחוץ פעמיים קצרות על שסתום ה Outosag (תוך כדי ישיבה) עד תום יציאת האוויר מהשסתום.
בשלב זה לחץ האוויר הפנימי בבולם האחורי מותאם למשקל הרוכב.


טבלת עומסי סגירת ברגים - מזלג ומתלה/בולם זעזועים אחורי:

 

עומס ב Nm

עומס ב LBS

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

 

 

מזלג

 

9

80

Post mount קליפר מעצור דיסק מזלג

 Rumor, 

9

80

מכסה צינור היגוי מזלג

 Rumor, 

 

 

מתלה אחורי

 

17

150

ציר מתלה מרכזי - ליד ציר מרכזי

Rumor

12.4

110

ציר מתלה מרכזי - ליד דרופאאוט אחורי

Rumor

10.7

95

ציר חוליית נדנדה S-Link לשלדה

Rumor

10.7

95

ציר חוליית נדנדה S-Link לתמוכות כיסא

Rumor

10.7

95

ציר חיבור תחתון לבולם/חוליה

Rumor

14.7

130

ציר חיבור עליון לבולם/שלדה

Rumor

 

 

המלצות כלליות:

תחזוקת אופניים:
בהמשך למצוין במדריך זה  - יש לטפל האופניים בקביעות ולהביאם לבדיקה מקצועית באופן קבוע – אנו
ממליצים לעשות זאת פעם בחודשיים שלושה לפחות בהתאם לסוג הרכיבה ועצימותה.
באופן כללי וגורף, בעת הצורך בחלקי חילוף לשם תיקונים וטיפולים אנו ממליצים לרכוש חלקי חילוף
המתאימים למערכות המקוריות של האופניים ומומלצים ע"י יצרני המערכות והחלקים הרלוונטיים,
במיוחד כשמדובר בטיפול במערכות בטיחותיות דוגמת מעצורים, היגוי וגלגלים.

בטיחות:
חלקים המסופקים בארגז האופניים ומיועדים להרכבה דוגמת מעצורי קליפרים מסוג קשתות מעצורים באופני כביש יש לחבר בהתאם לטבלת עומסי סגירת ברגיי הקליפרים לשלדה וברגיי כבלי המעצורים המצ"ב למדריך זה.

בהתאם לדרישת החוק יש להתקין על האופניים מחזירי אור בטיחותיים מותקנים על האופניים מחזירי 

כמו בכל כלי תחבורה מכאני בעל רכיבים נעים, גם האופניים החדשים נתונים למאמץ שחיקה ועומסים גבוהים.
חומרים ורכיבים שונים עשויים להגיב בדרכים שונות לעייפות חומר ושחיקה ולחץ. במקרה בו תוחלת החיים של
הרכיב או החלק חלפה, קיימת אפשרות של כשל מכאני באופנים העלול לגרום לפגיעה ברוכב ובסובבים אותו.
לפיכך – כל צורה של סדק, שריטות או שינויי צבע באזורי לחץ גבוה מצביעים על תום חיי הרכיב ויש להחליפו.

טבלת עומסי סגירת ברגים – מנשא לבקבוק:

 

עומס ב LBS

כלי עבודה

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

25

Allen 4mm

ברגי מחזיק בקבוק

 Rumor, 

 

 

מידע כללי – משקל מירבי רוכב / מטען:

משקל רוכב מרבי המותר בזמן רכיבה על אופני Specialized Rumor הוא – 115 ק"ג
משקל מטען מרבי  המותר בזמן רכיבה על אופני Specialized Rumor הוא – 5 ק"ג
המשקל המרבי המותר לרוכב+מטען בזמן רכיבה על אופני Specialized Rumor הוא – 120 ק"ג

 

מידע נוסף בנוגע לרכיבת אופניים נכונה, חוקי ישראל בנוגע לרכיבת אופניים, עצות וטיפים שיהפכו את רכיבת אופניכם לספורט מהנה, בטוח ובריא יותר -  תוכלו למצוא באתר הבא: http://www.roadleaders.org.il

 

בברכת רכיבה מהנה וזהירה.

מצמן את מרוץ

 

 

מפרט טכני
SPECIALIZED - סדרות RUMOR
מגדר נשים
שנתון 2016
הוספת חוות דעת על המוצר
  • גרוע
  • מעולה

Best review ever written.


invisible
We've all heard the old euphemism, "you can't have it both ways." But our Rumor FSR 650b, however, lets you have your cake and eat it too. It climbs well, it descends with confidence, it looks amazing—it's the perfect jumping off point into the world of trail riding. Even better, every component of the bike, from the handlebars to the crankarm length, is tailored for both women and rider size. And just as importantly, its Women's 650b Trail Geometry creates a roomy, responsive, and confidence inspiring ride quality with a low standover height, while every aspect of the suspension has been scrutinized and custom-tuned for women.
  • A M5 aluminum frame checks all of the performance boxes, like internal cable and dropper post routing, light overall weight, and the perfect blend of stiffness and compliance, but it’s also built around our Women’s 650b Trail Geometry that dramatically reduces standover height, while increasing comfort and confidence over rugged terrain
  • 125mm of Active and Independent FSR rear suspension is provided by a custom X-Fusion 02 Pro rear shock that’s received our own Women’s Custom Tune, making it the ideal platform for lighter riders that still love to get rowdy
  • Tektro Gemini hydraulic disc brakes provide powerful braking over rough terrain, while also remaining durable, reliable, and easy to maintain
שלדה
M5 aluminum, Women's 650b Trail Geometry, women's fully butted tube sets, tapered head tube, PF30 BB, DMD mounts, internal cable routing, internal Command Posting routing, 142mm dropouts, SRAM FD adapter, 125mm travel
בולם זעזועים אחורי
Custom X-Fusion 02 Pro, Women's Custom Tune, compression adjust, rebound adjust, 196.9x54mm
מזלג
RockShox Sektor Silver 650b, Solo Air spring, 42mm offset, TurnKey compression adjust, rebound adjust, 130mm travel
מכלול היגוי
1-1/8" upper, 1-1/2" lower, Campy style, integrated sealed cartridge bearings
מוט כידון
Specialized Trail, forged alloy, 4-bolt, 8-degree rise
כידון
Specialized, 6061 alloy, 10-degree backsweep, 4-degree upsweep, 5mm rise, 31.8mm
ידית אחיזה לכידון
Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, regular thickness
מעצור קדמי
Tektro Gemini, hydraulic disc, resin pads, I-spec compatible
מעצור אחורי
Tektro Gemini, hydraulic disc, resin pads, I-spec compatible
ידית מעצורים
Tektro Gemini, hydraulic, women's short reach
מעביר הילוכים קדמי
SRAM X5, 2x10, S3 low direct mount
מעביר הילוכים אחורי
Shimano Deore Shadow, 9-speed, SGS long cage
ידיות הילוכים
Shimano Alivio, 9-speed
קסטת גלגלי שיניים אחורית
Shimano, 9-speed, 11-34
שרשרת
KMC X9, 9-speed, w/ reusable MissingLink
קראנק - גלגל הינע קדמי
Custom SRAM S-1250, 7050 alloy arms, 10-speed double, PF30, 34/22, 104/64mm BCD spider
גלגלי שיניים קדמיים
 
ציר מרכזי
SRAM, PF30, OS press-in bearings, sealed cartridge
דוושות
 
חישוקים
Stout XC, 650b disc, alloy double-wall, pin joint, 26mm inner width, 32h
מכלול ציר גלגל קדמי
Specialized Hi Lo disc, sealed cartridge bearings, 15mm thru-axle, 32h
מכלול ציר גלגל אחורי
Specialized Hi Lo disc, 4x sealed cartridge bearings, 12mm thru-axle, 32h
חישורים
Stainless, 14g, black
צמיג קדמי
Specialized Purgatory Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3"
צמיג אחורי
Specialized Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx2.3
פנימיות
 
אוכף
Body Geometry Women's Myth Sport, steel rails, 155mm
מוט כיסא
Alloy, 2-bolt, 12.5mm offset, 30.9mm, anti-corrosion hardware
חבק מוט כיסא
Alloy, QR, 34.9mm
הערות
 

 

 

מצמן את מרוץ אינה אחראית לשינוי המפרט, מפרט האופניים עשוי להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת

ט.ל.ח

אופני נשים שיכוך מלא גלגלי "27.5 , מהלך 125 מ"מ לרוכבות המעוניינות בטוב בכל העולמות, מרווח עמידה נמוך במיוחד, יעילות דיווש ושיכוך מאוזן לשליטה והנאה מושלמת. שלדת אלומיניום M5. בולמי זעזועים שיכוך אוויר, מערכות 18 הילוכי SRAM / Shimano - קראנק 34/22, קסטה 11-34, מעצורי דיסק הידראולים, צמיגים טכניים קלים 2.3 ואוכף נשים ארגונומי ייחודי.
יצרן: SPECIALIZED

אהבת?נשמח אם תשתף


מחיר לצרכן: 9995 ₪
מפרט טכני
SPECIALIZED - סדרות RUMOR
מגדר נשים
שנתון 2016