סגור
  • אופניים
  • ציוד לרוכב
  • אביזרים לאופניים
  • חנויות אופניים
  • עולם התוכן
  • Gift Card
חיפוש
סינונים

שימוש:

אופני הרים מסוג Specialized Fuse מיועדים לרכיבת שטח בשבילים טכניים ברמה קלה עד בינונית
בעלי מכשולים קלים  אחיזת קרקע בינונית, שיפועים בינוניים ותנאי מזג אוויר מגוונים
אופניים אלה אינם מיועדים לקפיצות ,רכיבת רמפות, רכיבת מורד תלול או כל סגנון רכיבה אגרסיבי.


שימוש באופניים בעבר למגבלות המוגדרות עלול לגרום נזק לשלדה ולחלקים העלולים לגרום
לפגיעה באופניים, ברוכב ו/או בסובבים אותם.

לפני הכל – אנו מזכירים כי בכל רכיבה חלה חובת חבישת קסדה תקנית
 במוגדר בחוק, באופן  בו הקסדה מונחת על הראש ללא תזוזה לצדדים, לפנים
 או לאחור בעת תנועת ראש או מכה פתאומית ורצועות הראש אינן צמודות לצוואר
ולתנוכי האוזניים והצלבתן הינה במרחק לפחות 1 ס"מ מתחת לתנוך האוזן.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

לפני השימוש באופניים יש לקרוא בפירוט מדריך זה:

 

התאמת האופניים לרוכב: 

 

מידת אופניים נכונה:
לווידוא מידת האופניים המתאימה עבורך יש לעמוד  עם נעליים בפישוק
ברוחב כתפיים מעל האופניים כאשר הצינור העליון ("רמה") ממוקם בין
רגליך וחרטום האוכף במרחק 1 ס"מ מגב התחתון.
בדיקה זו יש לעשות על משטח ישר. במידת שלדה נכונה המרחק האנכי
בין המפשעה לשלדה לא  יעלה או ירד מטווח של 3-4 ס"מ.

 

מיקום אוכף:
מיקום אוכף נכון הינו הכרחי לתחושת היציבות, שיווי המשקל
ויעילות הדיווש בכל תנאי הרכיבה, תוך שמירת בריאות מפרקי
הגפיים והגב.
למציאת הגובה הנכון של האוכף יש לשבת על האוכף, לסובב את
הדוושות לאחור על שהדוושה תמוקם בנקודה הרחוקה ביותר מהאוכף
כמצוין בציור משמאל. בנקודה זו נניח את עקב כף הרגל מעל ציר
הדוושה כך שנקבל מתיחה ישרה של מפרק הברך (ללא מאמץ).

בשלב זה, כאשר נדרוך מעל ציר הדוושה עם כריות כף הרגל תתקבל
זווית של כ 160 מעלות מאחורי מפרק הברך, בתנוחה המאפשרת
 דיווש יעיל והגעה יציבה בבטוחה לקרקע .
* מומלץ להתקין את האוכף במאוזן על מנת לחלק את משקל הגוף באופן שווה חלקו האחורי לחלקו הקדמי.
 * באופניים בהם מותקן אוכף בעל קפיצי בולמי שעשועים בחלקו האחורי, יש לעטוף את הקפיצים למניעת
   צביטת אצבעות הרוכב בשוגג או במקרה בו מותקן כיסא ילד אחורי בסמוך לאוכף.

 

מגבלות הוצאת מוט אוכף מהשלדה.
מוט האוכף של האופניים ניתן להרמה והכנס מחוץ/לתוך השלדה בהתאם
להגדרות היצרן.
שימו לב לכך שעל חלקו התחתון של מוט האוכף קיים סימון של קוו ציון
גובה המקסימלי אותו ניתן להוציא מחוץ לשלדה.  בחלק מהאופניים קיים גם
 חריר קטן בצינור הכיסא בשלדה תחת האוכף המסמן את עומק
המינימום בתוכו חייב להיות מותקן מוט האוכף.

סגירת חבק מוט האוכף:
צוואר צינור הכיסא, החלק בשלדה בו ממוקם מוט האוכף מאופיים כגוף
גלילי בעל חריץ בחלקו הקדמי או האחורי.  את חבק מוט האוכף בעל
צורת הטבעת הפתוחה וסגירת הבורג יש להתקין כך שחלקו הפתוח
 יהיה מעל החריץ האינטגרלי בצוואר צינור האוכף בשלדה. פעולה זו
תמנע היווצרות סדקים ופגיעה בשלדה.

 

 

טבלת עומס בורג סגירת חבק  מוט אוכף:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

5.1

45

 

חבק מוט אוכף - קוטר 30.9

מוצא צינור כיסא 

Fuse

 

כידון / מוט כידון:
ניתן למקם את מוט הכידון את מוט הכידון בגבהים שונים.
ככלל-  אין להגביה את מוט הכידון לאורך צינור היגוי המזלג הקדמי
כך שגובה קצה חריר ההברגה של הבורג העליון של מוט הכידון יהיה
נמוך מקצהו העליון של מוט היגוי המזלג הקדמי.

הגבהת מוט הכידון מעל המותר עלולה לגרום לשחרור מוט הכידון
ממוט ההיגוי ולאיבוד שליטה באופן המסכן את הרוכב והסובבים.

 


טבלת עומסי סגירה  - מוט כידון וכידון:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

 

 

 

 

 מוט כידון

 

5.1

45

Allen 4mm

בכידון (4 ברגים)

מוט כידון אופני כביש/הרים

Fuse

5.1

45

Allen 4mm

במוט היגוי המזלג

מוט כידון אופני כביש/הרים

Fuse

 

 

 

 

כידון

 

4.5

40

 

ידיות הילוכים

כידון אופני הרים

Fuse

4.5

40

 

ידיות מעצורים

כידון אופני הרים

Fuse

5.1

45

 

מוט כידון (4 ברגים)

כידון אופני הרים

Fuse

9

80

 

מוט כידון (2 ברגים)

כידון אופני הרים

Fuse

 

שימוש נכון במערכת ההילוכים:

אופניכם מצוידים מערכת הילוכים משולבת – בעלת ידיות הילוכים על הכידון, מעביר הילוכים
 קדמי ומעביר הילוכים אחורי – אלה שולטים במיקום השרשרת המחברת בין גלגלי השיניים
הקדמיים בגלגל ההינע הקדמי  לבין גלגלי השיניים האחוריים בקסטת גלגלי השיניים במרכז הגלגל האחורי.
על הכידון – ידית הילוכים שמאל שולטת במעביר ההילוכים הקדמי
                  ידית ימין שולטת במעביר ההילוכים האחורי
בגלגל ההינע הקדמי:
גלגל השיניים הקטן מיעוד להילוכים קלים והתנגדות נמוכה בתנאי עומס גבוהים בעליות
גלגל השיניים הגדול מיעוד להילוכים "כבדים" והתנגדות גבוהה בתנאי עומס גבוהים במישורים וירידות  

 

בקסטת ההילוכים האחורית:
ככל שגלגל השיניים מאחור קטן יותר כך הוא מיועד לשימוש
להתנגדות גבוהה והשגת מהירות גבוהה יותר במישורים וירידות
 – בעוד שככל שגלגל השיניים מאחור גדול יותר כך הוא מיועד
לשימוש להתנגדות נמוכה במישורים ועליות להשגת דיווש רציף
במהירות נמוכה יחסית.

לקבלת דיווש יעיל  אנו נשאף לעבוד על שילוב הילוכים מתאים
אשר יחבר נכונה בין גודל גלגל השיניים מלפנים בהתאמה לגלגלי
השניים מלפנים – וללא יצירת הצלבת שרשרת, מצב בו משלבים
בין גלגל שיניים קדמי גדול לגלגלי שיניים אחוריים קטנים או גלגלי
שיניים קדמי קטן לגלגלי שיניים אחוריים גדולים.

 

הצלבת שרשרת אינה יעילה מבחינה מכאנית וגורמת לשחיקה מוגברת של גלגלי השיניים כמו גם מפרקי
חוליות השרשרת, עד כדי קריעת השרשרת – תופעה המחייבת תיקון ובמקרים קיצוניים אף עלולה לגרות
לנפילה מהאופנים.

תחזוקת שרשרת:
את השרשרת יש לשמן במידה בעזרת שמן שרשרת ייעודי ובמידה בה לא תצבור עודף שמן העלול
ללכלך את הרוכב כמו גם לחדור לחלקים אחרים באופניים לפגוע בתפקודם.
בתנאי יובש או רטיבות קיצוניים יש לנקות את השרשרת ולשמנה אחת ל8-10 שעות רכיבות, לספוג את
עודפי השמן מהשרשרת ולוודא שהשמן חדר לכל אחת מחוליות השרשרת.

תקינות שרשרת נבחנת באורכה וגמישותה:
אורך 12 חוליות שרשרת תקינות (בין פיני החיבור של החוליה ה-1 וה - 12 הינו 12 ס"מ בדיוק.
סטייה בת 2-3 מ"מ מאורך זה מעבר לפין החיצוני לחוליה ה 12 מעידה כי השרשרת שחוקה ובלויה ויש
להחליפה בשרשרת תקינה המתאימה למערכת ההילוכים ומספר ההילוכים באופניים – לשם כך היוועצו
במכונאי אופניים מקצועי ומנוסה. מומלץ להחליף שרשרת לאחר כ 2000 ק"מ רכיבה בהתאם למצבה.

 

טבלת עומסי סגירת ברגים  -  מערכת הילוכים:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

 

 

 

 

שלדה

 

5

44

Allen 5mm

 

מעביר הילוכים קדמי

Fuse

7.9

70

Allen 5mm

 

מעביר הילוכים אחורי

Fuse

4

35

 

בורג אלומיניום - אוזן אופני הרים

אוזן מעביר הילוכים אחורי

Fuse

2.8

25

Allen 4mm

 

ברגי מחזיק בקבוק

 

0.7

6

 

 

מוביל כבלים - צינור ראשי

Fuse

1.1

9.5

   

מוביל כבלים - ציר מרכזי

Fuse

3.4

30

   

מוביל כבלים - צינור תחתון

Fuse

 


מערכת המעצורים:
אופניכם מצוידים מערכת מעצורים - קדמי ואחורי.

על הכידון
– ידית מעצור שמאל שולטת במעצור הקדמי.
                  ידית מעצור ימין שולטת במעצור האחורי.

בהתאם דגם: מצוידים אופניכם במעצורים מסוג מעצורי דיסק, או מעצורי V (אנכיים), או קשת מעצורי כביש.

                             

                                        

 

באופן כללי יש להשתמש בשני המעצורים גם יחד ולהימנע משימוש במעצור אחורי או קדמי בלבד.
הדרך לעצירה נכונה היא בלימה איטית/מדורגת במעצור הקדמי בשילוב עם המעצור האחורי תוך משיכת
הגוף לאחור על מנת למנוע העברת משקל הגוף לפנים.
בסיבובים ופניות יש להימנע משימוש חד במעצור האחורי על מנת למנוע נעילת גלגל והחלקה על תוך הסיבוב.

בנוסף - בהתאם לדגם  שברשותכם ניתן לכוונון את מרחק ידיות המעצור מהכידון ולהתאימן למבנה
כף היד באופן המאפשר לכם להניח שתי אצבעות על ידית המעצור בעודכם מחזיקים בכידון ולהפעיל
 את המעצורים  בשליטה מלאה ללא מאמץ מעייף.

ברכיבת בתנאי תאורה חלשים  ובתנאי רטיבות יש להגדיל את טווח הבלימה פי 2 לפחות ממרחק/זמן
רגילים על מנת לאפשר מהירות תגובה המתאימה לתנאי הסביבה ובלימה בטוחה.
ברכיבה בתנאים רטובים בלאי רפידות המעצורים גבוה ומהיר לכן יש לבדוק אותם מידי שבוע ולהחליף
את הרפידות השחוקות טרם הן מאבדות מיעילותן – ולעשות זאת אצל בעל מקצוע מיומן ומקצועי.


טבלת עומסי סגירת ברגים – מזלג:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

9

80

 

Post mount front disc brake

Fuse

9

80

 

מכסה צינור היגוי מזלג

Fuse

 

גלגלים:
גלגלי האופניים הם הקשר שלכם עם הקרקע ועליהם להיות תקינים, ישרים ובעלי אפשרות לפירוק
 והרכבה מהירים – בהתאם לכללים הבאים.
בכל ציר גלגל יש קצה בעל ידית שחרור מהיר שתפקידה הידוק ציר הגלגל למזלג הקדמי או לשלדה
ובצדו השני קצה ציר מתברג המתהדק אף הוא לחלקים הנ"ל.



                           

בסגירת ציר הגלגל ראשית יש למקם את הגלגל בתושבות המזלג או השלדה, לאחוז את ה קצה הציר
המתברג ולסובבו כלפי המזלג או השלדה עד כשדי הרגשת התנגדות לסובב אותו.
בשלב זה יש להחזיק את קצה הציר במקומו , להחזיק במקביל  את ידית הנעילה בצדו שני של ציר השחרור המהיר ולהרימה לאט ובהדרגה כלפי רגלי המזלג או השלדה כך שבסוף טווח התנועה של הידית כלפי מעלה
תתקבל נעילה מוחלטת של כלל ציר הגלגל ללא תזוזה ביחס לרגלי המזלג או השלדה.

יש לבדוק את איזון הגלגלים, גלגולם החלק ותקינותם בקביעות פעם ב 20 שעות רכיבה לפחות. לנקותם בקביעות במטלית יבשה ולוודא כי גוף החישוק ודפנותיו שלמים ונקיים מפגיעות, כמו גם רצועת החישוק הפנימית מותקנת במקומה. חישוק שחוק, בלוי או משומן עלול יפגום ביעילות הבלימה ולסכן את הרוכב והסובבים.


טבלת עומסי סגירה – גלגלים:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

29.5

261

 

גוף קסטה אחורית

Fuse

29.5

261

 

Freewheel - פריילוף

Fuse



 

צמיגים:
צמיגים תקינים מבטיחים רכיבה נעימה ובטוחה בתנאים שונים..
מידע על גודל הצמיג, מידותיו, כיוון הגלגול שלו וטווח
נפח האוויר המומלץ לרכיבה רשומים האופן ברור על
דופן הצמיג. יש לוודא כי הצמיג מנופח כדי הלחץ הדרוש,
ולבדוק באופן קבוע את שלמות הצמיג לשלילת חתכים, קרעים
ופגיעות העלולות למנוע את גלגולו התקין על הקרקע

 

פיות ניפוח – וונטילים:
קיימים שני סוגי פיות ניפוח (וונטילים)

 וונטיל מסוג שרדר הינו וונטיל עבה הזזה לוונטיל צמיד רכב.
לניפוח יש להצמיד את ראש המשאבה (בהתאם לסוג המשאבה) לוונטיל ולנפח.

וונטיל מסוג "פרסטה" הינו וונטיל צר בעל ראש מתברג.
לניפוח יש לשחרר מעט את ההברגה מבלי לנתק את הראש מגוף הוונטיל.
להצמיד את ראש המשאבה לוונטיל, לנפח ללחץ המתאים, לשחרר את ראש
המשאבה מהוונטיל ולהבריג את ראש הוונטיל חזרה לוונטיל.

 

בולמי זעזועים:
באופניים בעלי בולמי זעזועים בהם ניתן לכוון את עוצמת דחיסת הבולם מומלץ לבצע זאת בהתאם
להוראות היצרן ובכל מקרה לא מומלץ לכוונן את הבולם למצב הרך ביותר על מנת שלא להגיע
לסוף מהלך בלימת הזעזועים כמו גם לא למצב הקשה ביותר  - על מנת ליהנות משיכוך זעזועים נעים.

באופן כללי מומלץ לכוון את דחיסות הבולם עד כדי שקיעת הבולם תחת משקל הרוכב וציודו לכדי
 כ 25%  ממהלך התנועה המרבי של בוכנת הבולם הנעה כלפי מטה.

 

טבלת עומסי סגירת ברגים – מזלג/שלדה:

עומס ב Nm

עומס ב LBS

כלי עבודה

פרטים

תיאור המקום

יצרן SPECIALIZED

9

80

 

 

Post mount front disc brake

Fuse

9

80

 

 

מכסה צינור היגוי מזלג

Fuse

 

המלצות כלליות:

תחזוקת אופניים:
בהמשך למצוין במדריך זה  - יש לטפל האופניים בקביעות ולהביאם לבדיקה מקצועית באופן קבוע – אנו
ממליצים לעשות זאת פעם בחודשיים שלושה לפחות בהתאם לסוג הרכיבה ועצימותה.
באופן כללי וגורף, בעת הצורך בחלקי חילוף לשם תיקונים וטיפולים אנו ממליצים לרכוש חלקי חילוף
המתאימים למערכות המקוריות של האופניים ומומלצים ע"י יצרני המערכות והחלקים הרלוונטיים,
במיוחד כשמדובר בטיפול במערכות בטיחותיות דוגמת מעצורים, היגוי וגלגלים.

בטיחות:
חלקים המסופקים בארגז האופניים ומיועדים להרכבה דוגמת מעצורי קליפרים מסוג קשתות מעצורים באופני כביש יש לחבר בהתאם לטבלת עומסי סגירת ברגיי הקליפרים לשלדה וברגיי כבלי המעצורים המצ"ב למדריך זה.
בהתאם לדרישת החוק יש להתקין על האופניים מחזירי אור בטיחותיים מותקנים על האופניים מחזירי 

כמו בכל כלי תחבורה מכאני בעל רכיבים נעים, גם האופניים החדשים נתונים למאמץ שחיקה ועומסים גבוהים.
חומרים ורכיבים שונים עשויים להגיב בדרכים שונות לעייפות חומר ושחיקה ולחץ. במקרה בו תוחלת החיים של
הרכיב או החלק חלפה, קיימת אפשרות של כשל מכאני באופנים העלול לגרום לפגיעה ברוכב ובסובבים אותו.
לפיכך – כל צורה של סדק, שריטות או שינויי צבע באזורי לחץ גבוה מצביעים על תום חיי הרכיב ויש להחליפו.

 

מידע כללי – משקל מירבי רוכב / מטען:

משקל רוכב מרבי המותר בזמן רכיבה על אופני Specialized Fuse הוא – 122 ק"ג
משקל מטען מרבי  המותר בזמן רכיבה על אופני Specialized Fuse הוא – 14 ק"ג
המשקל המרבי המותר לרוכב+מטען בזמן רכיבה על אופני Specialized Fuse הוא – 136 ק"ג



מידע נוסף
בנוגע לרכיבת אופניים נכונה, חוקי ישראל בנוגע לרכיבת אופניים, עצות וטיפים שיהפכו את רכיבת אופניכם לספורט מהנה, בטוח ובריא יותר -  תוכלו למצוא באתר הבא: http://www.roadleaders.org.il

 

בברכת רכיבה מהנה וזהירה.

מצמן את מרוץ



 

 

 

 

מפרט טכני
מגדר גברים
שנתון 2016
סוגי אופניים אופני הרים זנב קשיח
SPECIALIZED - סדרות FUSE
הוספת חוות דעת על המוצר
  • גרוע
  • מעולה

Best review ever written.


invisible
Take a look at the world's strongest man, and you're not going to find some chiseled Adonis. You're going to find someone who has more volume. Behind the "extra" surface area, though, there's a man that can dominate a caber toss and run down the tarmac with a plane in tow. Mathematically, it could be broken down as more volume + versatility = dominance, and that's exactly what's at play with the Fuse Comp 6Fattie. Our 6Fattie Wheel System uplifts the Fuse to have more traction and control than any hardtail before it, while its no-nonsense build is custom spec'd to get the job done, no matter how rugged, technical, or hair raising that job might be.
  • M4 Premium Aluminum proved to be the right material for the job, allowing a lightweight, durable frame with a low and slack geometry that's equal parts snappy and efficient on climbs and descents. It also allowed us to incorporate our exclusive Diamond Stay that accommodates the 6Fattie wheels/ tires without compromising on our hallmark short chainstays that provide unrivaled handling and climbing prowess.
  • SR Suntour Raidon 650+ fork's 100/120mm (size-specific) of travel soaks up trail bumps, while its compression and rebound adjust enable you to dial-in the damping to your liking.
  • Custom WTB Scraper i45 wheelset has a fat 45mm width and alloy construction for the perfect blend of speed and strength, which means that you'll experience less deflection, increased traction, and more stability—all at lower tire pressures.
  • 650bx3.0" 6Fattie Ground Control tires feature a perfectly sized contact patch for life-changing levels of traction and control while cornering, all without sacrificing climbing efficiency or descending prowess.
  • Our Stout XC crankset would be the perfect complement to any one-by drivetrain, but here, its strong alloy construction and spindle makes it ideal for power transfer on climbs and the inevitable rock-strike when descending through technical gardens.
שלדה
Specialized M4 Premium Aluminum, Trail 6Fattie Geometry, fully-butted w/ smooth welds, tapered head tube, tapered seat tube, forged 160mm disc mounts, 148mm thru-axle dropouts, replaceable alloy derailleur hanger
בולם זעזועים אחורי
 
מזלג
SR Suntour Raidon 650+, air spring, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel, compression adjust, rebound adjust, tapered alloy steerer, alloy stanchions, 15x110mm thru-axle
מכלול היגוי
1-1/8" upper, 1-1/2" lower, threadless, Campy style, cartridge bearings
מוט כידון
Specialized, 3D forged alloy, 4-bolt, 6-degree rise
כידון
Specialized Stout, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 4-degree upsweep, 31.8mm
ידית אחיזה לכידון
Specialized Sip Grip, light lock-on, half-waffle, S/M: regular thickness, L/XL: XL thickness
מעצור קדמי
TRP Slate T4, hydraulic disc, 4-piston, metallic pads, 180mm rotor
מעצור אחורי
TRP Slate X2, hydraulic disc, dual piston, I-spec compatible, Matchmaker adapter, 160mm rotor
ידית מעצורים
TRP, hydraulic, tooled reach adjust
מעביר הילוכים קדמי
 
מעביר הילוכים אחורי
SRAM X7 Type 2.1, 10-speed, long cage
ידיות הילוכים
SRAM X5, 2x10, trigger
קסטת גלגלי שיניים אחורית
Custom Sunrace, wide range, 10-speed, 11-40t
שרשרת
KMC X10L, 10-speed, w/ reusable MissingLink
קראנק - גלגל הינע קדמי
Specialized Stout XC, forged alloy, 148-specific chain line, PF30, Cr-Mo spindle, 30T, 76mm BCD spider
גלגלי שיניים קדמיים
 
ציר מרכזי
Samox, PF30, sealed cartridge
דוושות
Alloy, 1 pc. body, 9/16", w/ reflectors
חישוקים
WTB Scraper i45 650b, double-wall, 45mm inner width, 18mm deep, TCS tubeless compatible, sleeved, 24/28h
מכלול ציר גלגל קדמי
Specialized Stout XC Pro 110, disc, alloy, cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 24h
מכלול ציר גלגל אחורי
Specialized Stout XC Pro 148, disc, alloy, loose ball bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
חישורים
Stainless, 14g, black
צמיג קדמי
Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
צמיג אחורי
Specialized 6Fattie Ground Control, 60TPI, 2Bliss Ready, folding bead, 650bx3.0"
פנימיות
Standard, Presta valve
אוכף
Body Geometry Henge Comp, thin padding, hollow Cr-Mo rails, 143mm
מוט כיסא
TranzX YSP03 dropper, internal cable routing, remote lever, 30.9mm, S: 100mm travel, M/L/XL: 120mm travel
חבק מוט כיסא
Alloy, 31.8mm
הערות
 

 

 

מצמן את מרוץ אינה אחראית לשינוי המפרט, מפרט האופניים עשוי להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת

ט.ל.ח

זנב קשיח על הנייר - חווית רכיבה מטורפת בשטח. עם שלדת קצה אלומיניום M4, בולם קדמי קשוח 120/100 מ"מ (תלוי מידת שלדה), 20 הילוכי SRAM בשילוב 30x11-40 בתוספת נוחות שיכוך אוויר גם מאחור על צמיגי 650BX3.0 על חישוקי 45 מ"מ. נאבות Boost רחבות ומעצורים הידראולים בעלי 4 בוכנות מלפנים ו- 2 מאחור... ה- FUSE HT Comp הם שילוב מטורף המאפשר לחץ אוויר נמוך המשלב נוחות של אופי שיכוך מלא, אחיזת קרקע וביטחון בכל סוגי השטח.
יצרן: SPECIALIZED

אהבת?נשמח אם תשתף


מחיר לצרכן: 7995 ₪
מפרט טכני
מגדר גברים
שנתון 2016
סוגי אופניים אופני הרים זנב קשיח
SPECIALIZED - סדרות FUSE