סגור
  • אופניים
  • ציוד לרוכב
  • אביזרים לאופניים
  • חנויות אופניים
  • עולם התוכן
  • Gift Card
חיפוש
סינונים

ה- Specialized Venge ניפצו את תיאוריות "אופניים אווירודינמיים הם אופנים כבדים, לא נוחים, קשיחים מידי ולא מטפסים טוב" אחת לאחת כבר בשנתם הראשונה על המסלול ב- 2011, וב- 2012 הם במרכז הזירה כאופניים המרתקים ביותר בסצנת האופניים העולמית עם Specialized ששוב שברה את גג הזכוכית עם אופניים אווירודינמיים אמיתיים, ללא פשרות על נוחות, משקל וחוזק.

 

כאופני כביש תחרותיים במשקל 1165 גרם עם רקורד של אלופי עולם, ה- Specialized Venge פותחים קטגוריה המסתמנת כלהיט החדש בעולם אופני הכביש = אופניים אווירודינמיים המיועדים לרוכבים מהירים וספרינטרים בנשמה בדורשים אופניים המצטיינים ביצירת ושמירת מהירות במישורים, בירידות וכן... גם בטיפוס למרות תוספת המשקל הקלה מעל ל- Specialized SW Tarmac SL4 בעיקר הודות הפחתת התנגדות האווירודינמית לשיעור הנמוך מסוגו באופניים ולראשונה בעולם... ולעשות את זה בלי לוותר על אף אחד מהפרמטרים הקדושים באופניים תחרותיים:

משקל, קשיחות ומהירות.

 

הפקטור המשמעותי ביותר הוא הורדת הגרר האווירודינמי מכל אחד ואחד מחלקי שלדת הקרבון הודות צורתם הייחודית של תוך שמירה קפדנית על מלוא מגבלות ה- UCI לפרופיל כנף ביחס 3:1. במיוחד בחלקי השלדה אלה הקרובים לגלגלים, המקטינים למינימום את הגרר האווירודינמי של האופניים ולמעשה מאפשרים לרוכב להגיע בקלות למהירות 35-40 קמ"ש ומשם לשמור בקלות על המומנטום.

וכשאנחנו מדברים על "בקלות" הכוונה היא להשקעת כ- 20 וואט (הספק כוח לחץ הדריכה על הדוושות) פחות מאמץ על מנת לשמור על מהירות גבוהה מ- 40 קמ"ש (בהשוואה ל- SW Tarmac SL3 - עליהן ניצח אלברטו קונטאדור את ה- Tour De France).

 

 

ב- Specialized Venge הגרר הנמוך אינו מתבטא רק ברכיבה מול הרוח ... אלא במיוחד בשבירה רוחות צד התוקפות אותך המשפך של 30 מעלות מעל צד... וה- Venge עושים את זה בקלות ובמהירות ללא צורך ולהתמודד (ולאבד כוח ואנרגיה תוך כדי כך) עם תזוזת האופניים הצידה בשל "דחיפתם" על ידי הרוח.

 

פרופיל קורות השלדה ב- Specialized Venge

 

זרימת האוויר סביב קורת השלדה נעשית ללא הפרעה וללא מערבולות גרר אוויר סביב קורות השלדה.

 

זרימת רוח צד סביב תמוכות הכיסא ב- Specialized Venge נעשית ללא הפרעה הנגרמת בשל גרר אווירודינמי הודות למבנה ה- X-section של התמוכות - שטוחות בצידן הפנימי וקמורות בצידן האחורי.

 

פרופיל תומכות הכיסא באופני תחרות אחרים

 

זרימת האוויר סביב הפרופיל העגול יותר מערבולות אוויר = גרר אווירודינמי המאט את האופניים

 

זה מתחיל מלפנים עם הפרופיל האווירודינמי של המזלג הבנוי זרועות להביות במקביל לחישוק הגלגל בחלקו העליון, מכאן המזלג הולך ומתרחב כלפי ציר הגלגל - מבנה המאפשר זרימת אוויר זהה משני צידי דפנות המזלג כך שהמהירות נשמרת ללא גרר מאחורי הגלגל ומצידיו ונשמרת קשיחות רבה בחרטום האופניים.

מעל לגלגל, קורת  הראש cobar בתצורת שעון חול קוני, הינה בעלת מיסב תחתון בקוטר 1.3/8 אינצ' ומעניקה יציבות אדירה וביטחון ושליטה בפניות ותקיפות בעמידה.

 
קורת השלדה התחתונה וצינור האוכף גם הם מאפשרים זרימת אוויר סביבם ללא מערבולות אוויר המאטות את האופניים ותומכות הכיסא שצידן הפנימי שטוח בעוד צידן החיצוני קמור חותכות את האוויר כך שגם סביבן וסביב הגלגל זרימת האוויר נשמרת תוך הקטנת הגרר האווירודינמי למינימום בכל צידיהן. מול רוח אף... ובעיקר... כמו בחיים... לא רק במנהרת הרוח... אלא מול רוחות הצד מהחיים.

 
נוסף לכך... גם מבנה הציר המרכזי המעובה, היצוק כיחידה אחת עם קורות השרשרת וחלקה התחתון של קורת הכיסא, מהווה ספק כוח אדיר המעביר את עוצמת רגלי הרוכב ישירות לגלגל בלי איבוד כוח על עיוותי חומר ופיתול שלדה הודות לשילוב מבנה אריג הקרבון FACT IS r11 הקשיח והקל מסוגו.

 

מוט האוכף, בפרופיל הכנף התעופתית משלים מבנה החותך את הרוח, ועם זאת, בשונה מאופני אווירודינמיים מוגבלים, ניתן לשנות את גובהו ללא פגיעה במבנה האווירודינמיות.

הורדת הגרר האווירודינמי אינה נגמרת בפרופיל השלדה המתקדמת ביותר... גם כבלי ההילוכים מעצורים ב- Venge עוברים בתוך קורות השלדה, אינם בולטים לאורך האופניים, אינם יוצרים גרר מיותר ואינם צוברים אבק ולכלוך.

 

 

 
מפרט טכני
שנתון 2013
SPECIALIZED - סדרות VENGE
סוגי אופניים אופני כביש
הוספת חוות דעת על המוצר
  • גרוע
  • מעולה

Best review ever written.


invisible

Specialized Venge Expert 2013 שייכים לקטגוריית הקצה בסדרת אופני הכביש / מרוץ Aero Race המבוססים על שלדת מנצחים קלה וקשיחה Carbon 11 r FACT הבנוייה בטכנולוגיה האווירודינמית היעילה בעולם כנגד רוחות אף ורוחות צד גלגלי תחרות יוקרתיים, מערכות Shimano Ultegra קומפלט / 10 הילוכים, קוקפיט חכם ומסורת פודיומים מפוארת.

 

 

 

שלדה
FACT 10r carbon, FACT IS construction, aero tube shape, compact race design, tapered 1-1/8" to 1-3/8" head tube, internal cable routing, carbon OSBB
בולם זעזועים אחורי
 
מזלג
Venge Pro FACT carbon, full monocoque, OS race for 1-3/8" bearing
מכלול היגוי
1-1/8" upper and 1-3/8" lower Cr-Mo cartridge bearings, w/ custom Venge top cap
מוט כידון
Specialized Comp-Set 6061 alloy, cone head bolt, 12-degree, 4-degree shim, 31.8mm
כידון
Specialized Tarmac Expert, 2014 alloy
סרט ליפוף לכידון
Specialized Pro D2
מעצור קדמי
Shimano Ultegra
מעצור אחורי
Shimano Ultegra
ידית מעצורים
Shimano Ultegra STI, Flight Deck compatible
מעביר הילוכים קדמי
Shimano Ultegra
מעביר הילוכים אחורי
Shimano Ultegra
ידיות הילוכים
Shimano Ultegra STI
קסטת גלגלי שיניים אחורית
Shimano 105, 10-speed, 11-28
שרשרת
Shimano Tiagra 10-speed
קראנק - גלגל הינע קדמי
FSA SL-K Light, carbon, BB30
גלגלי שיניים קדמיים
50/36
ציר מרכזי
With crankset
דוושות
Nylon flat test ride, loose-ball, w/ reflectors
גלגל קדמי
Roval Rapide SL 35
גלגל אחורי
Roval Rapide SL 35
צמיג קדמי
Specialized Turbo Elite, BlackBelt, 100TPI, aramid bead, 700x23c
צמיג אחורי
Specialized Turbo Elite, BlackBelt, 100TPI, aramid bead, 700x23c
פנימיות
Lightweight, 60mm, presta
אוכף
Body Geometry Romin Comp, hollow Cr-Mo rails, 143mm
מוט כיסא
Venge Aero, FACT carbon, flippable 20/0mm offset
חבק מוט כיסא
Venge integrated seat clamp assembly
הערות
chainstay protector, chain catcher, derailleur hanger, clear coat, owners manual

 

 

מצמן את מרוץ אינה אחראית לשינוי המפרט, מפרט האופניים עשוי להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת

ט.ל.ח

שלדת קרבון   FACT 11 r בעלת קורת ראש קונית Tapered אינצ' ושלוש שמיניות בקצה התחתון של קורת הראש, תכנון המאפשר למסב התחתון בעל הקוטר הרחב לפזר את העומסים המופעלים עליו בצורה יעילה, המגבירה את יציבות חרטום האופניים ומעניקה לרוכב תחושת שליטה ויציבות חסרות תקדים - במיוחד בפניות ויציאה להאצה בעמידה.

 

קורת הכיסא המעוצבת ב- 2013 בצורה אליפטית, מעניקה לרוכב יעילות העברת כוח מעולה... שלא על חשבון נוחות הרכיבה.

 

מכלולי ההנעה מורכבים ממערכות Shimano Ultegra עם 20 הילוכים הכוללים קראנק קרבון חדש FSA SL-K BB30 בעל 2 גלגלי שיניים 52/36 המיועדים לרוכבי כח המעוניינים גן לטפס בקלות בלי לפספס לחיצה במישורים וקסטה אחורית 11/28 קומבו קשוח לרוכבים חזקים המעוניינים להביא את טכניקת הכוח שלהם למקסימום ועדיין לשמור על ממפרקי הברכיים מפני עומסי שחיקה.

אתם תרגישו את זה (יותר נכון לומר - החבר'ה שרוכבים איתכם ירגישו...) בכל עלייה, שילוב ההילוכים יאפשר לכם להתקדם בקצב וברמת הרכיבה ולכבוש פעם אחר פעם פסגות חדשות ללא כאבי ברכיים ומבלי לחדול לדווש.

 

ולא רק בטיפוסים, גם במישורים - שילוב גלגל השיניים בין 52 שיניים עם גלגל 11 השיניים מאחור יאפשר לכם לטוס במישורים ובירידות ארוכות במהירות גבוהה יותר על גלגלי Roval Rapide SL 35 התחרותיים בעומק 35 מ"מ...חיה אווירודינמית השומרת מהירות בקלות.

 

 

במחלקת הנוחות תיהנו מאוכף Body Geometry Specialized Romin Comp - אוכף מיוחד לשענים - בעל גמישות קלה במרכזו, ידידותי למערכות הרגישות של המשתמש המותקן על מוט אוכף קרבון Specialized Pro המשולב כריות סיליקון איטגרליות הסופגות את זעזועי הדרך בלי שאלה יפריעו לרוכב. כידון ארגונומי בקוטר Over Size כ- 31.8 מ"מ, חזק, עמיד וחופשי מעיוותי היגוי בירידות, משלים פוזיציה קרבית ומעניק יתרון ביציאה להתקפות בעמידה והעברת משקל לפנים.

 

רצועת ליפוף ארגונומית מרופדת מסוג Specialized S בעובי 2.5 מילימטר המותקנת מעל רצועות סיליקון המצפות את הכידון, מעלימות ממך את תחלואי הדרך, רעידות וויברציות המונעות את התעייפות כפות הידיים, הזרועות ופלג הגוף העליון.

 

צמיגי Specialized Turbo  Elite - 120 TPI קלים מהירים, בעלי דופן קוולר וטכנולוגיית ה- Double Black Belt למיגון מפני תקרים - משלימים חבילת רכיבה מהנה, יעילה, אמינה ומשתלמת.

השילוב המנצח של גיאומטרית ה Tarmac SL4 במבנה אווירודינמי שובר רוחות צד, עם מערכות מיד קומפקט 52/36 לרוכבים חזקים שרוצים לטוס במישורים. כולל מערכות Ultegra 10 וגלגלי Roval עומק 35 אווירודינמיים.
יצרן: SPECIALIZED

אהבת?נשמח אם תשתף


מחיר לצרכן: 19995 ₪

שלדת קרבון   FACT 11 r בעלת קורת ראש קונית Tapered אינצ' ושלוש שמיניות בקצה התחתון של קורת הראש, תכנון המאפשר למסב התחתון בעל הקוטר הרחב לפזר את העומסים המופעלים עליו בצורה יעילה, המגבירה את יציבות חרטום האופניים ומעניקה לרוכב תחושת שליטה ויציבות חסרות תקדים - במיוחד בפניות ויציאה להאצה בעמידה.

 

קורת הכיסא המעוצבת ב- 2013 בצורה אליפטית, מעניקה לרוכב יעילות העברת כוח מעולה... שלא על חשבון נוחות הרכיבה.

 

מכלולי ההנעה מורכבים ממערכות Shimano Ultegra עם 20 הילוכים הכוללים קראנק קרבון חדש FSA SL-K BB30 בעל 2 גלגלי שיניים 52/36 המיועדים לרוכבי כח המעוניינים גן לטפס בקלות בלי לפספס לחיצה במישורים וקסטה אחורית 11/28 קומבו קשוח לרוכבים חזקים המעוניינים להביא את טכניקת הכוח שלהם למקסימום ועדיין לשמור על ממפרקי הברכיים מפני עומסי שחיקה.

אתם תרגישו את זה (יותר נכון לומר - החבר'ה שרוכבים איתכם ירגישו...) בכל עלייה, שילוב ההילוכים יאפשר לכם להתקדם בקצב וברמת הרכיבה ולכבוש פעם אחר פעם פסגות חדשות ללא כאבי ברכיים ומבלי לחדול לדווש.

 

ולא רק בטיפוסים, גם במישורים - שילוב גלגל השיניים בין 52 שיניים עם גלגל 11 השיניים מאחור יאפשר לכם לטוס במישורים ובירידות ארוכות במהירות גבוהה יותר על גלגלי Roval Rapide SL 35 התחרותיים בעומק 35 מ"מ...חיה אווירודינמית השומרת מהירות בקלות.

 

 

במחלקת הנוחות תיהנו מאוכף Body Geometry Specialized Romin Comp - אוכף מיוחד לשענים - בעל גמישות קלה במרכזו, ידידותי למערכות הרגישות של המשתמש המותקן על מוט אוכף קרבון Specialized Pro המשולב כריות סיליקון איטגרליות הסופגות את זעזועי הדרך בלי שאלה יפריעו לרוכב. כידון ארגונומי בקוטר Over Size כ- 31.8 מ"מ, חזק, עמיד וחופשי מעיוותי היגוי בירידות, משלים פוזיציה קרבית ומעניק יתרון ביציאה להתקפות בעמידה והעברת משקל לפנים.

 

רצועת ליפוף ארגונומית מרופדת מסוג Specialized S בעובי 2.5 מילימטר המותקנת מעל רצועות סיליקון המצפות את הכידון, מעלימות ממך את תחלואי הדרך, רעידות וויברציות המונעות את התעייפות כפות הידיים, הזרועות ופלג הגוף העליון.

 

צמיגי Specialized Turbo  Elite - 120 TPI קלים מהירים, בעלי דופן קוולר וטכנולוגיית ה- Double Black Belt למיגון מפני תקרים - משלימים חבילת רכיבה מהנה, יעילה, אמינה ומשתלמת.

מפרט טכני
שנתון 2013
SPECIALIZED - סדרות VENGE
סוגי אופניים אופני כביש