סגור
  • אופניים
  • ציוד לרוכב
  • אביזרים לאופניים
  • חנויות אופניים
  • עולם התוכן
  • Gift Card
חיפוש
סינונים
מפרט טכני
שנתון 2012
סוגי אופניים מסגרות / שלדות לאופניים
SPECIALIZED - סדרות VENGE
הוספת חוות דעת על המוצר
  • גרוע
  • מעולה

Best review ever written.


invisible

Specialized Venge הם לא עוד אופניים שמדברים עליהם.

Specialized Venge הם אופניים שרוכבים עליהם חזק ומהר ומנצחים עליהם ב- Money Time.

 

פעם... כשדיברו על אופני איירודינמיים, היה ברור שעל הקטנת גרר אווירודינמי משלמים במשקל גבוה למדי, קשיחות יתר שוברת שיניים וגיאומטריית צלילה לפנים שחוץ מלטחון מישורים לא יודעת לעשות שום דבר אחר.

 

עם 5 נצחונות ב- 6 סטייג'ים לספרינטרים עם רגלי מטחנה, עם חולצה ירוקה בטרוף על מארק קבנדיש בקטעי הספרינטים הטהורים הקשים ביותר בטור דה פראנס 2011 ונצחונות בסבב מרוצי ה"קלאסיקס" באירופה כולל מקום ראשון על פודיום אליפות העולם בקופנהאגן 2011... לא צריך לדבר, צריך לעלות על ה- Venge לעוף ולהבין ש- Specialized אולי לא המציאו את הגלגל מחדש... אבל שוב יצרו ליגה חדשה של אופניים האווירודינמיים המנצחים בכל המסלולים.

 

 

 

Specialized Venge S-Works Review from MovePress, LLC on Vimeo .

 

תחשבו איזה יתרון זה לאורך המרוץ מבחינת החסכון בכוח... ויותר מזה... כמה כוח זה משאיר לכם על מנת לתת את הנוקאאוט הסופי בבריחה לפני כולם לקו הסיום.

 

 

שלדה

S-Works FACT 11r carbon, FACT IS construction, aero tube shape, compact race design, tapered 1-1/8" to 1-3/8" head tube, internal cable routing, carbon OSBB

מזלג S-Works FACT carbon, full-monocoque, OS race for 1-3/8" bearing מכלול היגוי 1-1/8" upper and 1-3/8" lower Cr-Mo cartridge bearings, w/ custom Venge top cap ציר מרכזי Press-in OSBB cups w/ ceramic bearings מוט כיסא SW Venge FACT carbon, flippable 20/0mm offset חבק מוט כיסא Venge seat clamp assembly הערות Carbon chainstay protector, derailleur hanger, clear coat, owners manual

 

 

מצמן את מרוץ אינה אחראית לשינוי המפרט

מפרט האופניים עשוי להשתנות על ידי היצרן ללא הודעה מוקדמת

ט.ל.ח

ה- Specialized Venge ניפצו את תיאוריות "אופניים אווירודינמיים הם אופנים כבדים, לא נוחים, קשיחים מידי ולא מטפסים טוב" אחת לאחת כבר בשנתם הראשונה על המסלול ב- 2011, וב- 2012 הם במרכז הזירה כאופניים המרתקים ביותר בסצנת האופניים העולמית עם Specialized ששוב שברה את גג הזכוכית עם אופניים אווירודינמיים אמיתיים, ללא פשרות על נוחות, משקל וחוזק.

 

כאופני כביש תחרותיים במשקל 1165 גרם עם רקורד של אלופי עולם, ה- Specialized Venge פותחים קטגוריה המסתמנת כלהיט החדש בעולם אופני הכביש = אופניים אווירודינמיים המיועדים לרוכבים מהירים וספרינטרים בנשמה בדורשים אופניים המצטיינים ביצירת ושמירת מהירות במישורים, בירידות וכן... גם בטיפוס למרות תוספת המשקל הקלה מעל ל- Specialized SW Tarmac SL4 בעיקר הודות הפחתת התנגדות האווירודינמית לשיעור הנמוך מסוגו באופניים ולראשונה בעולם... ולעשות את זה בלי לוותר על אף אחד מהפרמטרים הקדושים באופניים תחרותיים:

משקל, קשיחות ומהירות.

 

הפקטור המשמעותי ביותר הוא הורדת הגרר האווירודינמי מכל אחד ואחד מחלקי שלדת הקרבון הודות צורתם הייחודית של תוך שמירה קפדנית על מלוא מגבלות ה- UCI לפרופיל כנף ביחס 3:1. במיוחד בחלקי השלדה אלה הקרובים לגלגלים, המקטינים למינימום את הגרר האווירודינמי של האופניים ולמעשה מאפשרים לרוכב להגיע בקלות למהירות 35-40 קמ"ש ומשם לשמור בקלות על המומנטום.

וכשאנחנו מדברים על "בקלות" הכוונה היא להשקעת כ- 20 וואט (הספק כוח לחץ הדריכה על הדוושות) פחות מאמץ על מנת לשמור על מהירות גבוהה מ- 40 קמ"ש (בהשוואה ל- SW Tarmac SL3 - עליהן ניצח אלברטו קונטאדור את ה- Tour De France).

 

 

ב- Specialized Venge הגרר הנמוך אינו מתבטא רק ברכיבה מול הרוח ... אלא במיוחד בשבירה רוחות צד התוקפות אותך המשפך של 30 מעלות מעל צד... וה- Venge עושים את זה בקלות ובמהירות ללא צורך ולהתמודד (ולאבד כוח ואנרגיה תוך כדי כך) עם תזוזת האופניים הצידה בשל "דחיפתם" על ידי הרוח.

 

פרופיל קורות השלדה ב- Specialized Venge

 

זרימת האוויר סביב קורת השלדה נעשית ללא הפרעה וללא מערבולות גרר אוויר סביב קורות השלדה.

 

זרימת רוח צד סביב תמוכות הכיסא ב- Specialized Venge נעשית ללא הפרעה הנגרמת בשל גרר אווירודינמי הודות למבנה ה- X-section של התמוכות - שטוחות בצידן הפנימי וקמורות בצידן האחורי.

 

פרופיל תומכות הכיסא באופני תחרות אחרים

 

זרימת האוויר סביב הפרופיל העגול יותר מערבולות אוויר = גרר אווירודינמי המאט את האופניים

 

זה מתחיל מלפנים עם הפרופיל האווירודינמי של המזלג הבנוי זרועות להביות במקביל לחישוק הגלגל בחלקו העליון, מכאן המזלג הולך ומתרחב כלפי ציר הגלגל - מבנה המאפשר זרימת אוויר זהה משני צידי דפנות המזלג כך שהמהירות נשמרת ללא גרר מאחורי הגלגל ומצידיו ונשמרת קשיחות רבה בחרטום האופניים.

מעל לגלגל, קורת  הראש cobar בתצורת שעון חול קוני, הינה בעלת מיסב תחתון בקוטר 1.3/8 אינצ' ומעניקה יציבות אדירה וביטחון ושליטה בפניות ותקיפות בעמידה.

 
קורת השלדה התחתונה וצינור האוכף גם הם מאפשרים זרימת אוויר סביבם ללא מערבולות אוויר המאטות את האופניים ותומכות הכיסא שצידן הפנימי שטוח בעוד צידן החיצוני קמור חותכות את האוויר כך שגם סביבן וסביב הגלגל זרימת האוויר נשמרת תוך הקטנת הגרר האווירודינמי למינימום בכל צידיהן. מול רוח אף... ובעיקר... כמו בחיים... לא רק במנהרת הרוח... אלא מול רוחות הצד מהחיים.

 
נוסף לכך... גם מבנה הציר המרכזי המעובה, היצוק כיחידה אחת עם קורות השרשרת וחלקה התחתון של קורת הכיסא, מהווה ספק כוח אדיר המעביר את עוצמת רגלי הרוכב ישירות לגלגל בלי איבוד כוח על עיוותי חומר ופיתול שלדה הודות לשילוב מבנה אריג הקרבון FACT IS r11 הקשיח והקל מסוגו.

 

מוט האוכף, בפרופיל הכנף התעופתית משלים מבנה החותך את הרוח, ועם זאת, בשונה מאופני אווירודינמיים מוגבלים, ניתן לשנות את גובהו ללא פגיעה במבנה האווירודינמיות.

הורדת הגרר האווירודינמי אינה נגמרת בפרופיל השלדה המתקדמת ביותר... גם כבלי ההילוכים מעצורים ב- Venge עוברים בתוך קורות השלדה, אינם בולטים לאורך האופניים, אינם יוצרים גרר מיותר ואינם צוברים אבק ולכלוך.

 

 

 

 

 צבעים נוספים:

 שחור

לבן / אדום

 

 קרבון / אדום

 
יצרן: SPECIALIZED

אהבת?נשמח אם תשתף


מחיר לצרכן: 15495 ₪

ה- Specialized Venge ניפצו את תיאוריות "אופניים אווירודינמיים הם אופנים כבדים, לא נוחים, קשיחים מידי ולא מטפסים טוב" אחת לאחת כבר בשנתם הראשונה על המסלול ב- 2011, וב- 2012 הם במרכז הזירה כאופניים המרתקים ביותר בסצנת האופניים העולמית עם Specialized ששוב שברה את גג הזכוכית עם אופניים אווירודינמיים אמיתיים, ללא פשרות על נוחות, משקל וחוזק.

 

כאופני כביש תחרותיים במשקל 1165 גרם עם רקורד של אלופי עולם, ה- Specialized Venge פותחים קטגוריה המסתמנת כלהיט החדש בעולם אופני הכביש = אופניים אווירודינמיים המיועדים לרוכבים מהירים וספרינטרים בנשמה בדורשים אופניים המצטיינים ביצירת ושמירת מהירות במישורים, בירידות וכן... גם בטיפוס למרות תוספת המשקל הקלה מעל ל- Specialized SW Tarmac SL4 בעיקר הודות הפחתת התנגדות האווירודינמית לשיעור הנמוך מסוגו באופניים ולראשונה בעולם... ולעשות את זה בלי לוותר על אף אחד מהפרמטרים הקדושים באופניים תחרותיים:

משקל, קשיחות ומהירות.

 

הפקטור המשמעותי ביותר הוא הורדת הגרר האווירודינמי מכל אחד ואחד מחלקי שלדת הקרבון הודות צורתם הייחודית של תוך שמירה קפדנית על מלוא מגבלות ה- UCI לפרופיל כנף ביחס 3:1. במיוחד בחלקי השלדה אלה הקרובים לגלגלים, המקטינים למינימום את הגרר האווירודינמי של האופניים ולמעשה מאפשרים לרוכב להגיע בקלות למהירות 35-40 קמ"ש ומשם לשמור בקלות על המומנטום.

וכשאנחנו מדברים על "בקלות" הכוונה היא להשקעת כ- 20 וואט (הספק כוח לחץ הדריכה על הדוושות) פחות מאמץ על מנת לשמור על מהירות גבוהה מ- 40 קמ"ש (בהשוואה ל- SW Tarmac SL3 - עליהן ניצח אלברטו קונטאדור את ה- Tour De France).

 

 

ב- Specialized Venge הגרר הנמוך אינו מתבטא רק ברכיבה מול הרוח ... אלא במיוחד בשבירה רוחות צד התוקפות אותך המשפך של 30 מעלות מעל צד... וה- Venge עושים את זה בקלות ובמהירות ללא צורך ולהתמודד (ולאבד כוח ואנרגיה תוך כדי כך) עם תזוזת האופניים הצידה בשל "דחיפתם" על ידי הרוח.

 

פרופיל קורות השלדה ב- Specialized Venge

 

זרימת האוויר סביב קורת השלדה נעשית ללא הפרעה וללא מערבולות גרר אוויר סביב קורות השלדה.

 

זרימת רוח צד סביב תמוכות הכיסא ב- Specialized Venge נעשית ללא הפרעה הנגרמת בשל גרר אווירודינמי הודות למבנה ה- X-section של התמוכות - שטוחות בצידן הפנימי וקמורות בצידן האחורי.

 

פרופיל תומכות הכיסא באופני תחרות אחרים

 

זרימת האוויר סביב הפרופיל העגול יותר מערבולות אוויר = גרר אווירודינמי המאט את האופניים

 

זה מתחיל מלפנים עם הפרופיל האווירודינמי של המזלג הבנוי זרועות להביות במקביל לחישוק הגלגל בחלקו העליון, מכאן המזלג הולך ומתרחב כלפי ציר הגלגל - מבנה המאפשר זרימת אוויר זהה משני צידי דפנות המזלג כך שהמהירות נשמרת ללא גרר מאחורי הגלגל ומצידיו ונשמרת קשיחות רבה בחרטום האופניים.

מעל לגלגל, קורת  הראש cobar בתצורת שעון חול קוני, הינה בעלת מיסב תחתון בקוטר 1.3/8 אינצ' ומעניקה יציבות אדירה וביטחון ושליטה בפניות ותקיפות בעמידה.

 
קורת השלדה התחתונה וצינור האוכף גם הם מאפשרים זרימת אוויר סביבם ללא מערבולות אוויר המאטות את האופניים ותומכות הכיסא שצידן הפנימי שטוח בעוד צידן החיצוני קמור חותכות את האוויר כך שגם סביבן וסביב הגלגל זרימת האוויר נשמרת תוך הקטנת הגרר האווירודינמי למינימום בכל צידיהן. מול רוח אף... ובעיקר... כמו בחיים... לא רק במנהרת הרוח... אלא מול רוחות הצד מהחיים.

 
נוסף לכך... גם מבנה הציר המרכזי המעובה, היצוק כיחידה אחת עם קורות השרשרת וחלקה התחתון של קורת הכיסא, מהווה ספק כוח אדיר המעביר את עוצמת רגלי הרוכב ישירות לגלגל בלי איבוד כוח על עיוותי חומר ופיתול שלדה הודות לשילוב מבנה אריג הקרבון FACT IS r11 הקשיח והקל מסוגו.

 

מוט האוכף, בפרופיל הכנף התעופתית משלים מבנה החותך את הרוח, ועם זאת, בשונה מאופני אווירודינמיים מוגבלים, ניתן לשנות את גובהו ללא פגיעה במבנה האווירודינמיות.

הורדת הגרר האווירודינמי אינה נגמרת בפרופיל השלדה המתקדמת ביותר... גם כבלי ההילוכים מעצורים ב- Venge עוברים בתוך קורות השלדה, אינם בולטים לאורך האופניים, אינם יוצרים גרר מיותר ואינם צוברים אבק ולכלוך.

 

 

 

 

 צבעים נוספים:

 שחור

לבן / אדום

 

 קרבון / אדום

 
מפרט טכני
שנתון 2012
סוגי אופניים מסגרות / שלדות לאופניים
SPECIALIZED - סדרות VENGE